Умови конфіденційності та повернення

Умови конфіденційності

Конфіденційність персональних даних, що надаються нам як безпосередньо клієнтами, так і потенційними одержувачами замовлень для нас непорушна. Ознайомитись з умовами нерозголошення можна нижче.

При оформленні замовлення від клієнта потрібні його особисті дані, як тільки оформляється замовлення на сайті, вказані в інформаційних полях відомості зберігаються в нашій системі (ті ж дані необхідні і при оформленні замовлення не через Кошик) це:

  •  ім'я клієнта;
  •  e-mail клієнта (за бажанням);
  • телефон клієнта.

Також необхідна інформація про адресату доставки, у тому випадку, коли замовник та одержувач різні особи:

  • ім'я одержувача;
  • адреса одержувача (якщо відома);
  • телефон одержувача.

Ці дані не передаються особам, які не є співробітниками сервісу, які безпосередньо беруть участь у виконанні замовлення. Компанія залишає за собою право використовувати телефон та e-mail клієнта для надсилання рекламних повідомлень, повідомлень про акції та зміни в умовах роботи, дані адресата подібним чином не використовуються. 

Надсилання подібних повідомлень припиняється, як тільки клієнт відмовляється від розсилки або звертається із запитом на видалення його даних із системи.

Дані не передаються стороннім організаціям.

У разі, якщо клієнт додає до замовлення записку, вона пишеться на фірмовій картці, що містить контактну інформацію компанії.

Жодні дані, крім описаних вище, компанія не фіксує і не збирає, наприклад, інформація про расу, віросповідання, політичні погляди та ін., отримана в ході листування та спілкування.

Примітка: у випадку, якщо клієнт при оформленні замовлення не вказує, якісь із вищеописаних даних одержувача, наприклад, адреса, то інформація, отримана представниками сервісу від адресата, замовнику не передається. >

Умови повернення.

Повернення оплати в повному обсязі здійснюється:

 - Якщо оплачене попереднє замовлення було скасовано клієнтам більш ніж 6 годин до останнього часу виконання доставки.

Винятки:

А. Винятки становлять вироби, що вимагають попереднього замовлення та всі не квіткові складові. Кошти за вказані товари повертаються у повному обсязі за умови скасування замовлення за 24 години до останнього часу виконання доставки.

Б. Також у каталозі присутні товари, замовити які можливо лише за повної чи часткової передоплати. При скасуванні замовлення на такий товар внесена передоплата не повертається. При цьому оператор зобов'язаний попередити про це клієнта до проведення оплати.

 - Якщо замовлення було помилково повторно оплачено.

 - Якщо замовлення доставити неможливо або для його виконання потрібна додаткова оплата, наприклад, одержувач знаходиться в іншому місті, із застереженням на вищеописані винятки.

Термін виконання повернень складає 7 банківських днів з моменту схвалення повернення клієнтом та підтвердженням уповноваженим співробітником.

Часткове повернення коштів

Якщо Ви не задоволені якістю сервісу або товарів у вже виконаному замовленні, повідомте про претензії оператора.

Претензії щодо якості доставлених замовлень приймаються протягом 7 днів з моменту їх виконання. 

Запит про повернення коштів розглядаються представником компанії протягом терміну не більше 2-х діб, і визначається рішення компанії про необхідність повернення коштів та суму компенсації. 

Рішення озвучується клієнтом. Якщо клієнт задоволений і претензій до рішення немає, кошти повертаються клієнту. Якщо клієнт не задоволений рішенням компанії, він може оскаржити винесене рішення у форматі усного або письмового діалогу з уповноваженим представником компанії. У разі, якщо до згоди прийти не вдається, питання переноситься в юридичну площину та вирішується відповідно до законодавства України.

Термін виконання повернень становить 7 банківських днів з моменту схвалення повернення клієнтом та підтвердженням уповноваженим співробітником .

Примітки:

  1. Діалог про повернення коштів, якість складових замовлення та їх відповідність, заявленим на сайті описам, ведеться представником компанії безпосередньо з клієнтом, без участі третіх осіб.
  2. У разі некоректної поведінки клієнта – образ, погроз, хуліганських чи інших неправомірних дій щодо представників компанії чи третіх осіб, діалог про повернення коштів представниками компанії припиняється.
  3. Кошти компенсуються клієнтами тим самим способом, яким були отримані. За умови оплати замовлення безготівковим способом термін зарахування коштів залежатиме від умов роботи банку, платіжного шлюзу, електронного гаманця, за допомогою якого проводився платіж. Безпосередньо компанією повернення проводиться протягом 7 днів із моменту схвалення рішення клієнтом.
  4. Всі фото на сайті є зразковим зображенням виробу. Готові композиції можуть відрізнятися від фото з сайту, при цьому всі складові, зазначені в описі, будуть відповідати опису або можуть бути змінені лише згідно Умовами заміни.
  5. У разі якщо жодна зі складових замовлення не була доставлена ​​адресату, вона доставляється окремо в найкоротші терміни. Усі витрати у своїй бере він компанія.

Термін виконання повернень становить 7 банківських днів з моменту схвалення повернення клієнтом та підтвердженням уповноваженим співробітником.

Компенсація при відмові адресата від отримання

При категоричній відмові адресата від отримання замовлення не з вини компанії, сума повернення коштів клієнту прораховується менеджером компанії. Ця сума дорівнює різниці між сумою, сплаченою клієнтом за вирахуванням усіх витрат, які понесла компанія.
 - Також наш сервіс виконує кур'єрські доставки по всій території України: термін оформлення замовлення мінімум за 15 днів до моменту реалізації. Вартість доставки до певного населеного пункту прохання уточнювати у оператора. 

Всі новини

Похожие статьи
Квіти від Moonflowers
Замовити зворотній дзвінок