Умови заміни

  1. 💐 Чому іноді потрібні заміни

1.Склад всіх виробів, представлених у каталозі, визначається їх описом. 

2.Заміна всіх складових, перерахованих в описі, обов'язково узгоджується з клієнтом.

3.Якщо не вдається отримати зворотний зв'язок від клієнта, за 4 години до крайнього часу виконання доставки, заміни виконуються за таким принципом:

А. Заміни на той же вид кввтів, але іншого кольору (максимально схожий відтінок) з наявних.

Б. У разі, коли певних квітів немає, заміна виконується на рівноцінні або дорожчі квіти з максимально схожою структурою

В. У випадку, коли в наявності немає квітів зі схожою структурою, заміна виконується на рівноцінні або дорожчі квіти максимально схожого відтінку.

Г. У випадку, коли немає квітів, ні схожої структури, ні схожого відтінку заміна виконується на рівноцінний або дорожчий виріб

Д. Не квіткові складові замінюються за тими самими принципами.

Чому іноді потрібні заміни

Резонним буде питання, якщо будь-якої зі складових виробу немає, чому товар доступний для замовлення на сайті. Відповідь на це питання дуже проста, деякі можливі заміни зовсім не вплинуть на зовнішній вигляд та враження адресата від отримання букета. Також квіти – це швидкопсувний і сезонний товар, тому підтримувати 100% актуальний каталог практично - неможливо. І нарешті, квітам властиво вести себе непередбачувано, навіть при найсуворішому контролі за датами поставок, дотриманні температурного режиму та умов зберігання, завжди можливі неприємні сюрпризи у вигляді конденсату, обмороження, загнивання абсолютно свіжих та якісних квітів. 

Говорячи про не квіткові складові – цукерки, фрукти, торти і т.п. можливі ситуації, коли товар недоступний у певний сезон, перебуває в гострому дефіциті або на переатестації від виробника.
Якщо обраного клієнтом виробу немає в наявності, а запропоновані заміни його не влаштовують, повернення коштів проводиться у повному обсязі.

Всі новини

Похожие статьи
Квіти від Moonflowers
Замовити зворотній дзвінок