Умови заміни
1.Склад всіх виробів, представлених у каталозі, визначається їх описом.
2.Заміна всіх складових, перерахованих в описі, обов'язково обмовляється з клієнтом.
3.Якщо не вдається отримати зворотний зв'язок від клієнта, за 4 години до останнього часу виконання доставки, заміни виконуються за таким принципом:
А. Заміни на той же вигляд, але інший колір (максимально схожий відтінок) з наявних
Б. У разі, коли певних кольорів немає, заміна виконується на рівноцінні або дорожчі квіти з максимально схожою структурою
Ст. У випадку, коли в наявності немає кольорів зі схожою структурою, заміна виконується на рівноцінні або дорожчі квіти максимально схожого відтінку.
Р. У випадку, коли немає кольорів, ні схожої структури, ні схожого відтінку заміна виконується на рівноцінний або дорожчий виріб
Д. Не квіткові складові замінюються за тими самими принципами.
Чому іноді потрібні заміни
Резонним буде питання, якщо будь-якої зі складових виробу немає, чому товар доступний для замовлення на сайті. Відповідь на це питання дуже проста, деякі можливі заміни зовсім не вплинуть на зовнішній вигляд та враження адресата від отримання букета. Також квіти – це швидкопсувний і сезонний товар, тому підтримувати 100% актуальний каталог практично - неможливо. І нарешті, квітам властиво вести себе непередбачувано, навіть при найсуворішому контролі за датами поставок, дотриманні температурного режиму та умов зберігання, завжди можливі неприємні сюрпризи у вигляді конденсату, обмороження, загнивання абсолютно свіжих та якісних кольорів.
Говорячи про не квіткові складові – цукерок, фруктів, тортів і т.д. можливі ситуації, коли товар недоступний певного сезону, перебуває в гострому дефіциті або на переатестації.
- Якщо обраного клієнтом виробу немає в наявності та запропоновані заміни його не влаштовують, провадиться повернення коштів у повному обсязі.